Witam,
Od jakiegoś czasu obserwuję to forum (bo co innego mogę robić jako nowicjusz?:P). Od czasu do czasu przewija się temat administratorów.
Jakie macie na nich patenty?
Mój problem wiąże się z dwoma rzeczami:
1. Wg podziału użytkowników forum na grupy jestem nowicjuszem, którymi są wszyscy "nowi użytkownicy forum i ludzie nowi w modelarstwie samochodowym R/C w ogóle.".
Nowym użytkownikiem forum jestem, ale kto powiedział, że jestem nowy w modelarstwie?:)
Ale mniejsza o to, jak ktoś mnie wrzuca do jednego worka, to jakoś mnie to nie boli:) Jego sprawa, jakieś zasady w końcu trzeba było ustalić.
2. Większym utrudnieniem jest dla mnie zapis, gdzie wg praw i obowiązków nowicjusz ma <<prawo pisać na forach: „Jak zacząć?”, „Co wybrać?”, „Sprzedam”, „Kupię” oraz „Zamienię”. Masz również prawo czytać pozostałe fora. Pisać na nich jako Nowicjusz nie możesz. To prawo posiadają jedynie Forumowicze i Zawodnicy.>>
No ok, jakbym nie miał styczności z tematem to jest dobrze. Jednak w moim przypadku pisanie na tych forach mija się z celem, gdyż:
- "jak zacząć" - mam już model, wiem jak jeździć, jedynie nie wiem, jak w pełni mogę korzystać z tego forum.
- "co wybrać" - jw. mam już model, nie muszę niczego wybierać.
- "sprzedam", "kupię" i "zamienię" - chcę pozostać przy tym, przy czym jestem:)
I dochodzimy do finału:
"Aby zostać Forumowiczem musisz udowodnić swoimi wypowiedziami na forach, na których możesz pisać, że jesteś w stanie przestrzegać reguł dobrego wychowania oraz zasad netykiety. Pamiętaj – nie chodzi tu o ilość, lecz JAKOŚĆ Twoich wypowiedzi. Jeśli Moderatorzy forów, na których się wypowiadasz uznają, że można nadać ci uprawnienia Forumowicza, wówczas takie uprawnienia zostaną Ci nadane."
Co więc powinienem zrobić, żeby zasłużyć w pełni na bycie forumowiczem? Pisanie na siłę postów (tak jak ten) mija się chyba z celem?
Rozmowy z administratorami nie pomagają: na kilka PW i maili dostałem jedną odpowiedź - aktywację konta:)