Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest So maja 04, 2024 12:29 pm

Teraz jest So maja 04, 2024 12:29 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor
PostNapisane: Wt kwi 14, 2015 4:03 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lut 25, 2015 5:16 pm
Posty: 29
Witam wszystkich :)

Jestem od dwóch miesięcy posiadaczem petrola. Cały czas jeździłem i teraz postanowiłem mu zrobić przegląd.
Czy ktoś posiada pełną instrukcję tego modelu. Ja niestety nie posiadam tylko znalazłem na internecie coś takiego http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... ighter.pdf

Jest ktoś w stanie mi pomóc jak rozebrać całą przekładnie żeby się dostać do sprzęgła bo nie chcę wszystkich śrubek odkręcać.
Dyferencjał już odkręciłem i jest tam sucho jak na pustyni :lol: Mogę tam wlać olej przekładniowy czy lepiej jakiś smar.
Za wszystkie porady dziękuję i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 14, 2015 4:12 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 15, 2014 11:17 am
Posty: 37
W dyfer wlewasz sylikonowy olej , nie wiem jaki , co do sprzęgła , musisz tyle odkręcić aby się dostać do niego , w baij chyba też tyle albo więcej jest do odkręcania , także nie narzekaj , zagląda tam się rzadko . :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 14, 2015 4:22 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lut 25, 2015 5:16 pm
Posty: 29
Odkręciłem wszystkie śrubki co trzymają przekładnie i jej nie umie ściągnąć.Nie wiem jak tam jest połączony hamulec może tam tez coś trzeba odkręcić albo po prostu użyć siły


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 14, 2015 5:55 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 04, 2014 8:39 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Ruda Śląska
nie wiem jak w fighterze ale w c5 trzeba wpierw ściągnąć koła zębate - trzymają się na segery. w hamulcu nic nie trzeba odkręcać - tarcze same zsuną się z trzpienia (kwadrata). Poza tym główne śruby w ilosci 3 sztuki imbusowe i tyle platforma z dzwonem sprzegła schodzi odkrywając sprzęgło

_________________
Paweł - Ruda Sl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 14, 2015 7:06 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lut 25, 2015 5:16 pm
Posty: 29
Już to zdoiłem wykręciłem śruby co trzymają cały wał do zębatko odbierającej. Sprzęgło jest jeszcze w dobrym stanie. Teraz muszę się zając dyfrem i reszta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2015 4:56 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 04, 2014 8:39 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Ruda Śląska
Jest troche rozkrecania. Sam po zakupie robilem przeglad generalny i wszystko do ostatniej nakretki porozkrecane mialem :)

_________________
Paweł - Ruda Sl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2015 8:32 am 
Offline

Dołączył(a): Śr lut 25, 2015 5:16 pm
Posty: 29
Szkoda ze nie mam żadnej instrukcji do tego modelu do tam powinno być jak rozebrać model na części.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2015 4:11 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 04, 2014 8:39 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Ruda Śląska
ja do swojego na conrad.de znalazłem

_________________
Paweł - Ruda Sl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2015 6:14 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lut 25, 2015 5:16 pm
Posty: 29
humanek napisał(a):
Witam wszystkich :)

Ja niestety nie posiadam tylko znalazłem na internecie coś takiego http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... ighter.pdf


Ja mam tylko to i teraz jest pytanie czy cos jeszcze jest do tego czy juz wszystko.

Czytalem juz na temat olei do dyfrow ale wiecej bylo 4x4 i teraz jest moje pytanie.
Moj fajter jest 2wd i teraz jaki olej mi polecacie lub doradzicie :?: Czy mam probowac tak jak pisali w innych tematach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2015 7:29 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 04, 2014 8:39 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Ruda Śląska
W dyfrze w petrolu nie ma oleju a jest smar. Zwykly litowy wystarczy ale jak bedziesz mial grafitowy to tez dobrze. Tak jest u mnie ale ja mam dyfer z tworzywa. Jezeli ty masz Alu szczelny nowszej generacji to mozesz zaaplikowac olej silikonowy. Gestosc musisz dobrac indywidualnie. Jednakze jezeli jezdzisz offroad to patrz bardziej w strony gestszych.

_________________
Paweł - Ruda Sl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2015 7:32 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 04, 2014 8:39 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Ruda Śląska
Zerknij sobie na manual do reely r5 na conrad.de bardzo podobna kobstrukcja wiec ma duzo wspolnego. Onroad ale podzespoly te same i jest katalog czesci wiec duzo ci to da.

_________________
Paweł - Ruda Sl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2015 9:07 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lut 25, 2015 5:16 pm
Posty: 29
Marcin29 napisał(a):
W dyfer wlewasz sylikonowy olej , nie wiem jaki


Trochę zwariowałem

Pawel MENACE21 napisał(a):
W dyfrze w petrolu nie ma oleju a jest smar. Zwykly litowy wystarczy ale jak bedziesz mial grafitowy to tez dobrze. Tak jest u mnie ale ja mam dyfer z tworzywa. Jezeli ty masz Alu szczelny nowszej generacji to mozesz zaaplikowac olej silikonowy. Gestosc musisz dobrac indywidualnie. Jednakze jezeli jezdzisz offroad to patrz bardziej w strony gestszych.


Jutro zobaczę jaki ja mam dyfer i będę wiedział co tam mam dać lub wlać.

Pawel MENACE21 napisał(a):
Zerknij sobie na manual do reely r5 na conrad.de bardzo podobna kobstrukcja wiec ma duzo wspolnego. Onroad ale podzespoly te same i jest katalog czesci wiec duzo ci to da.


Co do tego będę musiał zerknąć.Jak coś to jeszcze będę pisał i pytał.
Ja jeżdżę po różnym terenie czasami po miękkim podłożu a czasami po twardym.Teraz miałem tak ze jak lekko dałem gazu to tyłem od razu zamiatało na boki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz kwi 16, 2015 12:44 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lut 25, 2015 5:16 pm
Posty: 29
Pawel MENACE21 napisał(a):
W dyfrze w petrolu nie ma oleju a jest smar.

Witam ja mam dyfer z alu ale są w nim dziury wiec oleju nie mogę dać.
A smary ile tam mam dać do pełna?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz kwi 16, 2015 2:37 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 04, 2014 8:39 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Ruda Śląska
nie możesz dać do pełna bo jak sie podgrzeje i zwiekszy objetość to ci go wyciśnie. Następna rzecz smar jak jest w dużej ilości zaczyna dawać opór więc z umiarem. Oryginalnie smaru jest tyle ze tylko tryby są tłuste ja daję go tam powiedzmy zeby wypełniał około 30% objętości.

Co do oleju to właśnie o to chodzi że te dyfry nie są takiej konstrukcji jak w skali 1/10 gdzie są szczelne i zalewa sie olejem. Mój z tworzywa niby ma alu obudowe ale tam są tylko 2 oringi i nic nie jest na ścisk dokręcone i jak by człowiek nie starał się uszczelnic to olej i tak wyleci.

_________________
Paweł - Ruda Sl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz kwi 16, 2015 2:41 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 04, 2014 8:39 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Ruda Śląska
co do gęstości przedstawie ci tak: jeżeli dasz bardzo gęsty o konsystencji wręcz plasteliny wtedy dyfer będzie sie zachowywał jak by miał szpere i cały czas będzie ci driftował. Do onroadu daje się zadkie gdyż tutaj różnicówka jest dosyć mocno obciążona i nie może byc mowy o jakim kolwiek drifcie.

_________________
Paweł - Ruda Sl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Teraz jest So maja 04, 2024 12:29 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL