Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Śr maja 15, 2024 12:56 am

Teraz jest Śr maja 15, 2024 12:56 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: N lip 27, 2014 9:51 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 18, 2014 11:04 pm
Posty: 30
Zobaczymy jak bedzie hpi trochę drogie żeby odrazu wydać z 4000 tys


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 27, 2014 10:11 pm 
Offline

Dołączył(a): So lip 27, 2013 3:03 pm
Posty: 171
No ta skala generalnie nie jest tania.
Jezeli cos jest tansze to naturalne ze na czyms musialo byc oszczedzone.
Niestetu tutaj mniejsza cena to tez mniejsza jakosc. I nie mowa o wytrzymalosci tylko. Spasowanie czesci tez ma znaczenie.
Co nie zmienia faktu. Witaj w rodzinie piatek.
Gdzie bedziesz latal?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

_________________
OFF-ROAD Baja 5sc SS /26 Fuelline / RPM / Savox / Kraken Class1TSK / DIY mods


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 27, 2014 10:41 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 18, 2014 11:04 pm
Posty: 30
moja kariera z 1/8 a teraz 1/5 zaczęła sie w irlandi w Cork ale nie zbyt tu jest z kim jeździć ale jest gdzie jeździć jak dla aut off road chociaż wolał bym w Polsce bo jest raczej więcej zapaleńców :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 29, 2014 4:15 am 
Offline

Dołączył(a): So lip 27, 2013 3:03 pm
Posty: 171
Niestety szybko przekonasz sie ze wiekszosc tonskala 8 i 10 a z 5kami jest cienko w pl. Nawet bardzo. Cieszy ze zaczyna byc coraz bardziej popularna.

To w koncu gdzie bedziesz latal? Moze w Warszawie lub okolicach?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

_________________
OFF-ROAD Baja 5sc SS /26 Fuelline / RPM / Savox / Kraken Class1TSK / DIY mods


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 29, 2014 9:09 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 18, 2014 11:04 pm
Posty: 30
Jak napisałem wyżej w irlandi


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lip 29, 2014 8:39 pm 
Offline

Dołączył(a): So lip 27, 2013 3:03 pm
Posty: 171
Hmmm. Faktycznie przeoczylem. Milego denerwowania sasiadow

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

_________________
OFF-ROAD Baja 5sc SS /26 Fuelline / RPM / Savox / Kraken Class1TSK / DIY mods


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 07, 2014 10:02 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 11, 2008 5:01 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin/Chociwel
Marcin29 napisał(a):
Jak uważasz, wszystko składane jest w Chinach, ale ten silnik to ma części z Chin, a fuelie nie, pozatym nie słyszałem przez kilka lat, żeby ktoś zachowalil rovana, poczekaj jak ci się coś sypnie, nie życzę Ci tego.


Haha, kolego... Fuelie, czyli ChungYang też jest robiony na chińskich częściach. O 30,5ccm się nie wypowiem bo nie miałem (ponoć szału nie robi) ale za to mogę coś powiedzieć o 26ccm. Silniki Rovana 26 jak i Fuelie 26 są identyczne, jedyną różnicą była wysokość pierścienia na tłoku (0.7 w HPI, 1.0 w Rovanie), ale z tego co widzę w nowym Fuelie K26 też są pierścienie 1.0mm (czyżby kompletna kopia silnika?). Co prawda jeszcze rok temu montowali jakiś chiński skopiowany gaźnik, ale w tym roku dostałem silnik z gaźnikiem Walbro WT997 (czyli standardowy 668B jak w HPI).

Rovan, hm... Ubiegły sezon ujeżdzałem 260SC, czyli kopię 5SC (choć nie do końca - napęd (kubki/półosie) to wersja HD z Baji 5B SS, a nie Super HD jak w 5SC oraz przednie hexy tak jak w 5B na e-clip). Powiem tak, nawet Rovan daje dużo frajdy. Gadacie że się łamie itp. co prawda jakość plastików jest inna (są bardziej miękkie, przez co bardziej elastyczne) ja przez 8L kompletnie nic nie wymieniłem bo nie było takiej potrzeby (prócz sprzęgła, bo po wymianie wydechu na dominatora sprzęgło szło średnio co 2-3L :mrgreen: ). Ale niestety ma też wady, po tych 8L było czuć już zużycie, a problemem były... metalowe części, głównie jabłka przednich zwrotnic - szybko się wycierają i zrobił się tam konkretny luz. Na shaftach od amortyzatorów też było widać już wytarcia. Układ kierowniczy jest do wymiany na aluminiowy - plastikowy element serwosaver'a jest elastyczny i przy mocniejszych serwach się wygina.

Na ten sezon miałem zakupić 5SC od HPI, ale fundusze musiały pójść na inny cel więc zakupiłem znów Rovana. Wydać 2000 a 4800 to jest róźnica :roll: Zauważyłem kilka zmian w stosunku do ubiegłorocznego 260SC: przednie hexy są skręcane (czyli tak jak w 5SC), a amortyzatory dostały aluminiowe górne i dolne uszy (chociaż tu mały minus - w metalowych jabłka mają o wiele większy luz niż w plastikach). Plastiki jakościowo tak samo. Model był ze mną na torze motocrossowym, długie skoki, twarde lądowania nie tylko na koła, zostawiły ślad jedynie na lekko pękniętej osłonie pod silnikiem.

Podsumowując: Do zabawy pod domem Rovan jak najbardziej się nada. Za podobną kwotę mamy wybór między nowym Rovanem a używaną Bają 5B o HPI :wink:

_________________
HPI Baja 5T + Zenoah 27.2 ESP Ported + VRC Side Pipe
Losi 5ive-B 32cc // Hpi Baja 5B SS // Mugen MBX7 Eco // Savage Flux MMM // Asso TC6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 07, 2014 10:23 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 15, 2014 11:17 am
Posty: 37
Witam, a ja mam baje 5b w starej najslabszej wersji, niby słaba a jednak daje rade, kupiłem 3 lata temu od kolegi po 3 latach trochę doinwestowalem, Alu purpurowe części jeszcze są, w tej chwili to już jest prawie jak 5sc, u mnie mało co się psuje, nie wiem ile poprzednik jeździł, ale ja mam już 3 silnik fuelie, ostatnio kupiłem nowego zenoah g320, troszkę ją zacząłem wzmocnie jakieś dobre części kupie, i model na następne lata będzie. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 07, 2014 10:31 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 11, 2008 5:01 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin/Chociwel
U mnie są dołożone hydrauliczne hamulce przód, zmieniony wydech na Dominatora,napęd zmieniony na pełny kit FastLaneMachine, telemetria z czujnikiem obrotów silnika, założone oświetlenie przód/tył/stop na osobnym kanale, Outerwears na filtrze powietrza. Miałem także założoną alu osłonę sprzęgła, ale zdjąłem bo sprzęgło pracowało w wyższych temperaturach. W planach mam jeszcze wymianę układu kierowniczego na alu oraz zrobienie własnej klatki na wzór krakena. :wink:

_________________
HPI Baja 5T + Zenoah 27.2 ESP Ported + VRC Side Pipe
Losi 5ive-B 32cc // Hpi Baja 5B SS // Mugen MBX7 Eco // Savage Flux MMM // Asso TC6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest Śr maja 15, 2024 12:56 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL