Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Wt kwi 30, 2024 4:30 pm

Teraz jest Wt kwi 30, 2024 4:30 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor
PostNapisane: Pn wrz 02, 2013 11:36 am 
Offline

Dołączył(a): Pn wrz 02, 2013 8:50 am
Posty: 9
cześć,

jako ze nie udało mi się znaleźć na forum tematu o docieraniu silnika w petrolach postanowiłem założyć temat. na forum jestem nowicjuszem, wiec z góry sorki jesli założyłem temat w złym miejscu :wink: za kilka dni będę miał w końcu swoja upragnioną :twisted: baję i w związku z tym chciałem uzyskać fachowej porady jak dobrze przygotować silnik do jazdy.

dzięki za pomoc
Sławek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn wrz 02, 2013 12:08 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sty 27, 2012 4:14 pm
Posty: 288
Siema, na początek postaw baje na kołku , na czymś żeby było stabilnie , zalej bak , odpal i niech tak chodzi, nie dodawaj gazu ani troszkę, przepal tak 1.5 litra paliwa , po każdym baku czekaj aż silnik ostygnie , po 2 baku czekasz aż ostygnie , i jeździsz nią na 1-3 gazu co jakiś czas czyli 2-3 sec ją gazujesz trochę więcej , tak przejedź 1-2 baki , i jeszcze jeden bak , na 3-4 gazu z 20 min. się pomęcz , pod koniec ciśnij ile fabryka dała , co do oleju to kup castrol 2t fullsyntetic do motocykli , następny bak ogień , jeszcze jedno przy docieraniu , szybciej zużywa się sprzęgło , w niedługim czasie będzie wymiana potrzebna . Proszę masz filmik , powinien ci pomóc http://www.youtube.com/watch?v=RwSWfH93yXw

_________________
HPI BAJA 5B SS
OPONY PROLINE BOW-TIE NA FELGACH DESPERADO
OSŁONA SZARPANKI
OSŁONA FILTRA
TŁUMIK Dom v2
NAKLEJKA W OGNIE
NOWY SILNIK FUELIE 26S


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn wrz 02, 2013 12:14 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn wrz 02, 2013 8:50 am
Posty: 9
dziekóweczka MLODY27 :!: a co powiesz o oleju motul 2t synthetic?


Góra