Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Śr kwi 29, 2026 10:16 am

Autor
PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 12:29 am 

Witam,
mam pytanie czy ktoś może mi coś powiedzieć więcej na temat tego modelu:
http://allegro.pl/hpi-baja-5b-ss-super-stan-naprawde-polecam-i3117909687.html

wiem że aukcja się zakończyła jednak mam kontakt do sprzedawcy.
interesuje mnie czy ta baja jest warta tej ceny i co ważniejsze jak oceniacie jej stan.
jestem nowicjuszem w petrolach i nie bardzo jeszcze się na tym znam wiec będę wdzięczny za pomoc.

Ostatnio edytowano Pn kwi 08, 2013 9:53 pm przez Archaon, łącznie edytowano 1 raz

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 7:43 am 

Nie jestem zadnym autorytetem w tej dziedzinie, bo swoja uzywana baje 5b ss kupilem jakos miesiac temu za podobne pieniadze, a zaraz po tym pojawilo sie wlasnie to ogloszenie. Gdybym nie kupil juz wczesniej, to kupil bym wlasnie ta :wink:
Wg mnie warta swojej ceny. Jezdzona na syntetyku (moja jezdzila niestety na mineralnym) , stan wyglada na dobry, i masz juz kilka czesci dolozonych (kola, wydech, szersze hexy itp), apka tez chyba nie najgorsza (mam sanwe mx3-fhss i jak dla mnie wystarcza).
Do wymiany napewno cos sie znajdzie (jak nie na juz, to napewno cos popsujesz) - takze licz sie raczej z jakimis dodatkowymi wydatkami (ja np. wymienialem sprzeglo i wahacz u siebie) - a jak nie, to tylko sie mile zaskoczysz. Przewod od fajki jakos dziwnie jest puszczony i pewnie dlatego jest przetarty i zaizolowany tasma.
Ja osobiscie bym ja kupil, ale tak jak mowie - jestem swiezakiem, wiec nie sugeruj sie za bardzo moja opinia i poczekaj na odpowiedzi osob bardziej znajacych sie na rzeczy i dluzej jezdzacych bajami :wink:
Sprobuj np. pogadac z MrMaku - on mi dosc duzo pomogl z moim modelem, a baje ma juz kilka lat i to rozne.
Pozdrawiam i wesolych...

Losi Micro SCT 1:24 BL
Sakura D3 BL