Jeśli sezon asfaltowy pozostaje bez zmian to postaramy się przygotować lepszą ofertę, aby ulżyć zawodnikom klasy Spec.
Poniżej natomiast podaję link do wiadomości prasowych LRP z targów w Norymberdze. Temat jest chyba wart przemyślenia na hale 2008.
Na stronie 6, 7 opisane są nowe silniki dedykowane przez LRP do klasy sportowych.
LRP VECTOR X11 “Stock Spec”
Linka -
http://www.hpi.pl/tlumaczenia_html/_LRP ... rnberg.pdf
Ciekawostką jest rozwiązanie dotyczące możliwości szybkiej i niezawodnej inspekcji silnika na zawodach. Oznaczenie kolorystyczne „paska na obudowie”, laserowo grawerowany parametr „ilości zwoi” oraz „czarny kolor wirnika i trzpienia” powoduje dużą łatwość i pewność inspekcji technicznej przez sędziów.
Z wypowiedzi pracowników LRP wynika, że obecne możliwości technologiczne zdecydowanie przemawiają za silnikami bezszczotkowymi. Stabilność i powtarzalność parametrów silników bezszczotkowych oraz ich bezawaryjność, niskie koszty eksploatacji to przyszłość sportu samochodowego RC. Od połowy ubiegłego roku zauważmy również proces obniżania cen silników bezszczotkowych i regulatorów, co w niedługim czasie prawdopodobnie samoistnie zakończy erę szczotki.
Jak dostaniemy pierwszą dostawę nowych silników chętnie dostarczymy komisji LOK egzemplarze testowe do zaopiniowania? Można by też puścić parę biegów testowych na zawodach, aby chętni porównali nowe silniki w praktyce.
_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów
HPI Challenge i HPI Street Racing