Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 30, 2026 3:33 am

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: Pn wrz 26, 2016 9:50 pm 

Cześć, powiedzmy że jestem kompletnie zielony, ale co jakiś czas powraca mi w głowie temat samochodu RC. chciałbym kupić cos na początek, coś co pomoże złapać zajawkę na modelarstwo.
Także może co już w głowie mi siedzi, i jaka jest szansa powodzenia planu.
Najbardziej podobają mi się samochody typu Truggy, uniwersalne, szybkie, generalnie czysta zabawa, skala, najlepiej 1:10 żeby serwis nie okazał się zabawą dla chirurga, a model nie był traktowany przez moją powierzchowność jako zabawka.
Kwota myślę że max 1000zł ale to kwota ostateczna ze wszystkim (Czyli RTR) najlepiej jeśli w kwocie nieco (znacznie) mniejszej udałoby się zamknąć. Patrząc na tematy i powtarzającą się kwotę 500-600zł- naprawdę da się w tej cenie kupić cos "sensownego"?
Napęd myślałem nad elektrycznym ale z tego co widzę na allegro miedzy innymi to łatwiej cos znaleźć w spalinowych (czy mi się wydaje i po prostu szukać nie umiem?), z tym że spalinowy robi dużo hałasu, a nie wiem czy aż tak chce na siebie zwracać uwagę, tak czy inaczej obie formy zasilania biorę pod uwagę ale nieco przychylniej będę patrzył na elektryczne modele.
No i tutaj chyba najważniejsze raczej myślałem nad używanym ale wiadomo że tutaj różnie można trafić a modele RC zwłaszcza off-road raczej nie są rzeczami trwałymi, także w powyższej kwocie jest sens szukać używanych (ewentualnie czy jest sens szukać nowych)?

Wiem że na ten moment w tym temacie jest więcej pytań niż odpowiedzi, ale jestem zielony i tak naprawdę to że cos mi się podoba i wydaje słuszne to nie znaczy że w rzeczywistości takie jest. Mam tego świadomość i chciałbym aby zostało mi w głowie to co powinno :wink:

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość