Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest So kwi 25, 2026 2:10 pm

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor
PostNapisane: Wt gru 22, 2009 3:53 pm 

Przy okazji pierwszego postu witam wszystkich, trochę poczytałem ale nie znalazłem konkretnej wskazówki co wybrać. Mam do zainwestowania 2000zł na całość za zestaw gotowy do jazdy, więc jeśli ktoś poradzi mi samo nadwozie to proszę doliczyć do ceny aparaturę i silnik itp.

Do tej pory bawiłem się elektrycznym 4WD który 6 lat temu kosztował 1000zł, aparatura 400zł i dodatki - podaje ceny żeby było jakie takie rozeznanie czym jeździłem. Generalnie jestem amatorem.

Moje wymagania:
- terenówka nie bojąca się krawężnika, czy to specjalnie czy niechcący
- spalinowy
- napęd na 4 koła
- solidna i sprawdzona konstrukcja
- dobre osiągi

Marzenie:
- mocny silnik
- rozruch elektryczny
- Dobra aparatura, od małym ziarnie czułości
- Na zwykłe paliwo

...i żeby miał ładny wygląd, niska sylwetka skala 1:10

Jak ktoś ma pomysł co mogło by zmieścić się w kryteriach i osobiście poleca bo ma ,a lbo zna kogoś , w ostateczności słyszał że jest dobre , to proszę żeby napisał nazwę i model.

Z góry dzięki za pomoc i uratowanie nowicjusza przed wpakowaniem się w pułapkę słownych obiecanek z alledrogo.pl

1:10 E-revo Brushless
1:10 Revo 3.3 Devil
1:10 TT-01 Alu BL Sprzedane
1:14 Scania R620 Highline Sprzedane
1:10 W budowie, nadal - Man Kat 8x8
1:16 Traxxas Fiesta - Ken Block
1:10 Traxxas Spartan
FILMY - moje modele

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

PostNapisane: Wt gru 22, 2009 3:57 pm 

terenówka nie bojąca się krawężnika, czy to specjalnie czy niechcący
Niema takich modeli jak przywalisz w kraweznik to cos poleci jesli nie to znaczy ze miales szczescie i poleci przy nastepnej kolizji.

2000 zl za nowy model na zwykle paliwo czyli petrol niewykonalne.