Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:08 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:08 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor
PostNapisane: So sty 01, 2005 10:10 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 06, 2004 3:23 pm
Posty: 1499
Lokalizacja: Kraków
Musze jakas zaczac ale nie wiem jak :(
Chodzi mi o ustawienia waszych, potem i mojego auta do driftu!

Po pierwsze:
NAPĘD 8) Czy na 4? na 2 (przod lub tyl)
Po drugie:
ZAWIECHO 8) niżej, troche wyzej; twardsze, mieksze???
po trzecie:
UKŁAD KIEROWNICZY 8) czulszy, nie czuly
po czwarte:
OPONY 8) tasma, specjalne opony, czy wkladki po pepsi?
po piate:
SILNIK 8) mocny, slabszy??
po szoste:
ZEBATKI 8) Zryw czy nie zryw :P
po siodme:
WYS. PRZESWITU 8) duza, mala???

I tyle!

Doradźcie! :D
Po to zalozylem ten topic aby nowicjusze nie zadawali tych samych pytan!
Wszystko bedzie w tym topicu!



Zrobiłem ten topic przyklejony, tak więc proszę o rozsądne pisanie TYLKO na temat - Mi-Mix


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 01, 2005 10:18 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 06, 2004 3:23 pm
Posty: 1499
Lokalizacja: Kraków
1:Do efektownych 360 naped na tyl
do zwyklego driiftu naped na przod albo 4 (z tasma)
Proponuje tez sprobowac z napedem na tyl, z zamknietym tylnim dyferencjałem.

2:Niskie, twarde. Ja preferuje miekkie

3:Bardzo czuly układ kierowniczy

4: Tasma (izolacyjna najlepiej) albo specjalne opony (zalezy od grubosci portfela)

5:Mocny silnik! Bardzo mocny :D

6: ZRYW!!!!

7:malutka wysokosc przeswitu zawiecha i budy od kola :D


Ostatnio edytowano Cz paź 19, 2006 8:38 pm przez Adam Jugowski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 01, 2005 11:07 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 27, 2004 3:17 pm
Posty: 731
Lokalizacja: Szczecin
Dobry pomysł z tym topickiem. Każdemu to się przyda tym bardziej, że jak ktoś chce zacząć taką jazdę to jest good. Mi się podoba i przydało mi się to thx i gratuluje pomysłu!!!!!!!!! :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 01, 2005 11:08 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 29, 2004 8:00 pm
Posty: 392
Lokalizacja: Rytwiany............ Auto: narazie brak...
jakim cudem ty driftowales modelem z napedem na przud :roll: :lol: :?:

_________________
auta narazie brak :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 02, 2005 10:59 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 06, 2004 3:23 pm
Posty: 1499
Lokalizacja: Kraków
Normalnie!
100% naped na przod i tasme na tylne kola. Tyl powinien zarzucac jak glupi :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 02, 2005 12:31 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 29, 2004 8:00 pm
Posty: 392
Lokalizacja: Rytwiany............ Auto: narazie brak...
nie uwierze dopoki nie zobacze... mowisz ze tyl ci zarzuca?? to ma ci model caly zarzucac[tyl i przod] tak abys bokiem jechal do przodu :]

_________________
auta narazie brak :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 02, 2005 1:33 pm 
Offline
Raflee
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 9:45 pm
Posty: 3693
Lokalizacja: Z daleka- Mielec Auto: 4 do sprzedania - priv :)
Ja na zawodach w tarnowie jezdzilem z tasma na kolach... to byla dopiero jazda :D

4x4, srednie amorki, przod wolnobieg, tyl dyfer, tasma na kolach, szybkie serwo, przelozenie krotkie - satysfkacja gwarantowana ;) :D tylko tyle, ze jezdzilem na greenie i czasami brakowalo mu mocy... dlatego chce sobie kupic teraz taki silniczek 19T jakiegos Cameleona, zebym mogl bardziej poszalec ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 02, 2005 11:37 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr sie 20, 2003 2:29 pm
Posty: 641
Lokalizacja: Poznań
Moj setup, na ktorym driftowac sie da NA WSZYSTKIM nie tylko na prakiecie czy czyms sliskim.

- Zawiecha najlepiej jak najtwardsza (głownie z tyłu) im bardziej "na kamień" tym lepiej.
- Taśma izolacyjna, klejąca itepe na przodzie i z tyłu. Najlepiej z 3, 4 warstwy zeby sie nie zjechaly tak szybko. Taśme najlepiej przykleić na jakieśstare slicki.
- silnik. Ja mam najzwyklejszy stockowy, do tego dosyć wysokie przełożenie. Zasada taka, że im wyższe przełżenie (wolniej jeździ) tym, wiadomo, lepiej się ślizga przy niższych prędkościach. Dlatego jak ktoś ma słabiutki silnik, to najlepiej wstawić wysokie przełożenie i nauczyć się najpierw śmigać przy niższych prędkościach.
- bardzo ważna rzecz o której się przekonałem całkiem niedawno, a mianowicie napęd. Przód napęd - never ever. Tył, pozostawiam największym kozakom (niech mi tu ktoś nie piszę, że umie ŁADNIE driftować tył napędem, dopóki nie pokaże swoich filmików).
Najłatwiej z napędem na 4, ALE gorąco polecam zablokować na 100% tył, tak aby jedno kółko z drugim kręciło się ZAWSZE z tą samą prędkościa (po prostu jak sztywna oś). Przód niech zostanie "otwarty" czyli po prostu zwykły dyferencjał. Gwarantuje, że nawet na dosyć słabym silniku z zablokowanym tyłem jest się w stanie miło tyłkiem pozamiatać. To naprawdę pomaga.
Rada:
Aby zablokować na 100% tylny dyferencjał zębatkowy (wiem, że jakoś inaczej się nazywa, ale wyleciałą mi teraz ta nazwa z głwy) wpychmy do niego na hamca plasteliny, tak aby wypełniła szczelnie całą obudowe od dyfra. Wiem, że jest to "chałupnicza" metoda, ale ja tak zrobiłem i nie narzekam. blokada działa, a w razie czego plasteline zawsze można usunąć.
Jeżeli chodzi o dyferencjały kulkowe, to nie pomogę, bo nigdy takiego nie miałem w łapie.

Jeżeli chodzi o samo włażenie w zakręt, to polecam sposób opisany na mojej stronce:
http://www.mi-mix.webpark.pl/drift/tech.html

ogólnie poćwiczcie hamowanie z jednoczesnym skręcaniem, i zaraz po tym dodawaniem gazu, powinno rzucać.

_________________
www.rcds.prv.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 03, 2005 1:19 pm 
Offline

Dołączył(a): So sty 03, 2004 5:52 pm
Posty: 189
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
Mimix napisal bardzo dobre ustawienia ktore zastosowalem do swojego modelu i zgadzam sie ze tyl powinien byc twardszy do opon ja zastosowalem jeszcze wkladki wlasnej roboty ale mam jedno pytanie Jak usunac ta pie..... plasteline??


Pozdrawiam Tomek

_________________
GG 10936199 skype tomasz654
Chwilowo za granica
Pozdrawiam Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 03, 2005 2:06 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 02, 2003 6:19 pm
Posty: 878
Lokalizacja: 100LICA,
Mi-Mix napisał(a):
Tył, pozostawiam największym kozakom (niech mi tu ktoś nie piszę, że umie ŁADNIE driftować tył napędem, dopóki nie pokaże swoich filmików)


zgadzam sie w 100% - to co ladnie wychodzi w samochodach 1:1 w modelach niekoniecznie sie sprawdza - model jest mniejszy, ma w stosunku do swojej wielkosci i masy wieksza moc, a co za tym idzie jest trudniejszy do opanowania, przypuszczam, ze samochodem 1:1 4 WD tez by sie fajnie driftowalo, ale musialby on miec z 600 - 800 koni mocy :-) do driftu na asfalcie, no bo przeciez styl pokonywania zakretow na szutrze przez samochody rajdowe (300 - 350 koni mechanicznych) to nic innego jak drift - tylko, że na szutrze jest mniejsza przyczepność niż na asfalcie, może gdyby samochodowi 1:1 4WD obkleic kola jakas "tasma" to drift na asfalcie bylby mozliwy rowniez przy mniejszych mocach silnika? :-)

Mi-Mix napisał(a):
Przód niech zostanie "otwarty" czyli po prostu zwykły dyferencjał. Gwarantuje, że nawet na dosyć słabym silniku z zablokowanym tyłem jest się w stanie miło tyłkiem pozamiatać. To naprawdę pomaga.


ja bym dodal, tylko tyle, ze w drifcie bardziej niz chyba gdzie kolwiek pomocny na przodzie okazuje sie one-way - dzieki temu, ze napedzane jest kolo wewnetrzne, dziala to stabilizujaco na model - jest on latwiejszy do opanowania

Mi-Mix napisał(a):
Aby zablokować na 100% tylny dyferencjał zębatkowy (wiem, że jakoś inaczej się nazywa, ale wyleciałą mi teraz ta nazwa z głwy) wpychmy do niego na hamca plasteliny, tak aby wypełniła szczelnie całą obudowe od dyfra. Wiem, że jest to "chałupnicza" metoda, ale ja tak zrobiłem i nie narzekam. blokada działa, a w razie czego plasteline zawsze można usunąć.
Jeżeli chodzi o dyferencjały kulkowe, to nie pomogę, bo nigdy takiego nie miałem w łapie.

czyli plastelina sie jednak sprawdzila? ciesze sie :-)
co do dyfrow kulkowych sprawa jest jeszcze prostsza - kazdy chyba dyfer kulkowy ma srube, za pomoca ktorej reguluje sie jego sztywnosc - od gladkiej pracy (nawet z efektem sprzegla - czyli poslizgu przy b. duzej mocy skierowanej na dyferencjal) do zupelnie sztywnej osi :-) tak wiec wystarczy dokrecic srube, zeby utwardzic prace dyfra - moze nawet niekoniecznie na maxa - czasem wystarczy tylko czesciowo usztywnic dyferek - kwestia indywidualnych preferencji...

Mi-Mix napisał(a):
ogólnie poćwiczcie hamowanie z jednoczesnym skręcaniem, i zaraz po tym dodawaniem gazu, powinno rzucać

to w jaki sposob rozpoczynac zakret zalezy pewnie od ustawien konkretnego modelu i od nawierzchni - ja np. jezdzac po sali gimnastycznej po prostu skrecalem kola i dodawalem wiecej gazu, nie czekalem nawet na to jak sie zachowa model (wiedzialem z doswiadczenia, ze wejdzie w poslizg) i od razu prostowalem kola - gdybym czekal z wyprostowaniem kol az do momentu kiety zauwaze, ze model wpadl w poslizg, byloby juz za pozno, dlatego musialem robic wszystko na pamiec - byc moze w wiekszych modelach niz moje micro wszystko odbywa sie troche wolniej i latwiej jest kontrolowac zachowanie modelu w drifcie... wlasnie w momencie kiedy jadac w zakrecie bokiem prostuje sie kola a model nadal jedzie bokiem, docenic mozna one-waya - tor jazdy mozna wtedy latwo korygowac kombinacja gazu i kierownicy :-)

_________________
"życia nie mierzy się liczbą wykonanych oddechów. miarą życia są chwile, kiedy oddech wstrzymujemy"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 03, 2005 8:28 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr sie 20, 2003 2:29 pm
Posty: 641
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
mam jedno pytanie Jak usunac ta pie..... plasteline??

Szczerze mówiać ja jeszcze plasteliny nie wyciągałem, ale myślę, że sposród wielu opcji zablokowania dyferencjału, ta jest najbezpieczniejsza i najłatwiejsza do usunięcia.

Cytuj:
ja bym dodal, tylko tyle, ze w drifcie bardziej niz chyba gdzie kolwiek pomocny na przodzie okazuje sie one-way - dzieki temu, ze napedzane jest kolo wewnetrzne, dziala to stabilizujaco na model - jest on latwiejszy do opanowania

Też spotkałem się z taką opinią, lecz jak widać ja stawiam na domowe sposoby przygotowania auta, dostępne praktycznie dla każdego. A taki one-way to raczej nie mały wydatek :wink:

_________________
www.rcds.prv.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 03, 2005 9:31 pm 
Offline

Dołączył(a): So sty 03, 2004 5:52 pm
Posty: 189
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK
Najwazniejsze wedlug mnie jest i tak zawieszenie i moc silnika bo co nam przyjdzie po tym ze bedzie zblokowany dyfer jak model nie bedzie sie prowadzil lub nie bedzie mial mocy na pozadny drift. Jeszcze musze sprawdzic jak inaczej zablokowac dyfra bo ta plasteline to ledwo usunalem. :D

Pozdrawiam Tomek

_________________
GG 10936199 skype tomasz654
Chwilowo za granica
Pozdrawiam Tomek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 10, 2005 1:29 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lis 29, 2004 2:48 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Dolny gród wielkopolski
a jaka jest potzrebna moc żeby drufować bez problemów, jaką musi mieć siłę silnik elektryczny jak musi być minimum spalinówka ????

_________________
WWW.CALIBRAGROUP.PL
V6 POEZJA DŹWIĘKU I MOCY


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 13, 2005 4:43 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 30, 2004 11:19 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Warszawa............ Auto: Yokomo MR4-TC Black Edition
NO Wkońcu okazałem sie kozakiem (driftuje samochodem z napedem na tyl) Dziekuje ze tak mnie doceniliście :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 13, 2005 6:54 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lip 02, 2004 9:29 pm
Posty: 308
Lokalizacja: Wawa
Dasiek napisał(a):
Musze jakas zaczac ale nie wiem jak :(
Chodzi mi o ustawienia waszych, potem i mojego auta do driftu!

Po pierwsze:
NAPĘD 8) Czy na 4? na 2 (przod lub tyl)
Po drugie:
ZAWIECHO 8) niżej, troche wyzej; twardsze, mieksze???
po trzecie:
UKŁAD KIEROWNICZY 8) czulszy, nie czuly
po czwarte:
OPONY 8) tasma, specjalne opony, czy wkladki po pepsi?
po piate:
SILNIK 8) mocny, slabszy??
po szoste:
ZEBATKI 8) Zryw czy nie zryw :P
po siodme:
WYS. PRZESWITU 8) duza, mala???

I tyle!

Doradźcie! :D
Po to zalozylem ten topic aby nowicjusze nie zadawali tych samych pytan!
Wszystko bedzie w tym topicu!



Zrobiłem ten topic przyklejony, tak więc proszę o rozsądne pisanie TYLKO na temat - Mi-Mix


NAPĘD 8) Czy na 4? na 2 (przod lub tyl)
Na przód ?? wiesz to tak średnio (trudniej) nawet w samochodach 1:1 (wykorzystanie E-Break oraz zmian wagi samochodu) praktrycznie nie do wykorzystania w modelach.

Napęd 4X4 hmm ładnie sie porusza długimi slideami (widziałem w akcji elektryka i sam się bawiłem spalinowym).

ZAWIECHO 8) niżej, troche wyzej; twardsze, mieksze???
Wydaje mi się że twardsze.

UKŁAD KIEROWNICZY 8) czulszy, nie czuly
Czuły bo gdzy będzie czulszy to nie opanujesz go (dosyć mały kąt skretu) inaczej zaliczysz ładnego bączka.

OPONY 8) tasma, specjalne opony, czy wkladki po pepsi?
Taśma działa (naukowo udowodnione :)) najtańsza i najłatwiesza metoda. Praktycznie każda z nich ma swoje zalety.

SILNIK 8) mocny, slabszy??
Zdecydowanie mocniejszy (duża rezerwa mocy)

ZEBATKI 8) Zryw czy nie zryw :P
Hmm jedno się wiąże z drugim dużo mocy i masz zryw. Ja osobiście nie zmieniałem zebatek jeździłem na fabrycznych.

WYS. PRZESWITU 8) duza, mala???
Zależy od nawierzchni

_________________
Carson 4x4 Stormracer -gone
Savage'a S25 dotarty i jeździ :) - gone
Carson Attack Buggy na dotarciu - gone
Savage'a SS 4,6 - gone
Nitro RS4 EVO 3 - gone
Xmods


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:08 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL