Posiadam modelik od jakiś dwóch lat i przez ten czas przeszedł kilka modyfikacji.
Na początku elektronika... Na skręcie zamiast dwóch lipnych, niebieskich serw zamontowany Savox 1230SG (36kg). Jeszcze bardziej lipne, niebieskie micro serwa zastąpiiłem Hitec-ami HS5055 MG. Oryginalny zestaw napędowy nie jest zły, ale szczotka nigdy nie dorówna bezszczotce, więc zamontowałem regiel Ezrun SC8 120A z silniczkiem Turnigy 3674 1400kv - wiem, mały... ale w zupełności wystarcza, ma znacznie większą moc od titana 775, nigdy nie widziałem żeby przekroczył 45*C. No a, że jest to bezszvczotka czas jazdy wydłużył się znacznie... Kolejnym i za razem ostatnim elementem elektronicznym jest apka. Oryginalnie była TQi, ale wymieniłem ją na TQi Bluetooth ready i dokupiłem moduł BT i telemetrię. Dzięki temu mogę konfigurować i monitorować parametry pracy on line na dowolnym smartfonie, czy tablecie. A bym zapomniał... Z elektroniki to jeszcze dorzuciłem światła na dach
No i teraz mogę zacząć od mechaniki... Wszystkie wahacze i zwrotnice RPM i tu niespodzianka dla osób, które będą chciały to zrobić. Kupując standardowy zestaw wahaczy od revo, e-revo możemy zamontować wszystkie POZA przednim, dolnym z lewej strony, ponieważ dyfry mają blokadę i niestety oryginalny nie pasuje. Firma RPM wpadła na świetny pomysł (dla nich oczywiście) Jak chcesz mieć w Summicie wszystkie wahacze RPM to musisz dokupić dedykowany dla niego przedni lewy komplet (góra i dół), są sprzedawane OSOBNO, poza standardowym kompletem, który trzeba kupić. Zostaje nam lewy dolny do dłubania w nosie, zrobienia zupy lub do czego tam będziemy chcieli, bo górny już pasuje i może zostać na zapas
Kolejnymi wymienionymi elementami są aluminiowe mocowania amorków Integy, aluminiowe rockery Integy, aluminiowe osłony serw, wiecie jakiej firmy ? Oczywiście! również Integy
Aluminiowe ramię przy serwo saverze, orczyk również jest aluminiowy
A jak już jesteśmy przy metalach lekkich to klocki sprzęgła również są z tego materiału tak samo jak wszystkie popychacze i drążki skrętu opcjonalne Traxxasowe. Wszystko jest ładnie schowane pod osłoną przeciwpyłową, niestety na rzep i to jest niefajne, jeśli ktoś będzie chciał taką osłonkę to Dusty Motors z sznurkami i zamkiem jest najlepszym rozwiązaniem - innych nie warto. Na koniec zmienię jeszcze hexy na nylonowe, bo te niebieskie szybko łapią luzy (mam je, ale jeszcze nie zmieniłem). Wszystko ładnie stoi na kółkach od Proline Big Joe oraz Trencher X na zmianę. Mam też hak, nigdy go nie użyłem, ale jest
Na koniec dodam jeszcze, że wiele z tych modyfikacji jest zbędnych do zabawy Summitem, ale jak ktoś lubi dłubać to czemu nie...
Na fotkach jeszcze nie ma tylnych alu drążków i jest tam jedno oryginalne, małe serwo. Niedługo dorzucę aktualne fotki.