Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pn maja 18, 2026 11:59 pm

Autor
PostNapisane: Śr cze 22, 2005 8:26 am 

Witam wszystkich !!! W lipcu w moje ramiona trafi nowy TL-01 Smartecha. Po dłuższej nauce, chciałbym zacząć jazdę na zawodach, przynajmniej w eliminacjach. Czytając forum dowiedziałem się, że tym modelem mogę startować jedynie w klasie Top-Stock, ponieważ w innej niemam raczej szans. Dopiero zaczynam swoją przygodę z modelarstwem, troszeczke sie dowiedziałem czytając forum, lecz tak naprawde jestem totalnym amatorem. Więc nasuwają mi się pytania :

1. Ile trzeba tak naprawdę wydać, żeby coś osiągnąć tym modelem ?

2. Co do niego dokupić na początek, żeby się nauczyć porządnie jeździć na podwórku i wielkich parkingach ?

3. Co zrobić, po wyciągnięciu modelu z pudełka ?

4. Jak konserwować swój model ?

5. Czy bez tuningu też są szanse w Top-Stocku ?

Model zapewne wszystkim znany - http://www.mikrozabawki.pl/4x4car.html

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję. Mam nadzieję, że wciągniecie mnie w świat modeli :D Pozdrawiam !

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 22, 2005 9:27 am 

1. ok.jeszcze 900zł.lepsza ładowarka200-300zł, pakiet 3600-140zł.,komplet kół (opony,felgi,wkładki-100zł, kwarce-50zł,łożyska 80zł, regiel elek. 160zł, amory olejowe 140zł.)

2. Łożyska, regiel TEU101BK Tamiyi(tylko taki regiel elek. jest dopuszczony w TS ), pakiet najlepiej 3600. i jeszcze amory olejowe.

3. Dokręcić wszystkie śrubki.:)

4. Czyścić po każdej jeździe, co dwa mies. smarować zębatki.

5. NIE

P.S Podałem ceny NOWYCH produktów. :wink:

Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 22, 2005 10:32 am 

Dziękuję za odpowiedź. Około 900 zł jak na mój portfel to troche dużo, ale postaram sie to nadrobić :) Może ktoś jeszcze się wypowie ?

PS. Po każdej jeździe mówisz, żeby czyścić swój model. Jak i czym najlepiej ?

Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 22, 2005 2:53 pm