Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest So kwi 25, 2026 11:40 am

Autor
 Tytuł: Początkujący
PostNapisane: Pn gru 12, 2005 12:24 pm 

Witam wszystkich, jestem początkujący w tym temacie i moje pytanko jest takie: czy ktoś mógłby mi objaśnić rodzaje podwozi TT-01, TL-01 itd. (jakoś je sklasyfikować). Tzn. wypisać od gorszych do lepszych, ewentualnie jakiś link, prasa do poczytania w tym temacie. Na początek zakupiłem używke Trail Master QD głównie dla syna ma 4 lata niech się wprawia. Ale chciałbym cosik lepszego złozyć, kupić tak na przyszłość (wiadomo trza trochę kasy uzbierać). Pozdrawiam. :D

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 12, 2005 1:20 pm 

Tamiya TL-01:
http://www.rcdesign.ru/var/rcd/storage/ ... /pic11.jpg

Tamiya TT-01:
http://www.umcl.ch/archiv/2005/gallery/ ... C02385.JPG

Sam oceń ;)

EDIT:
Jeśli chcesz model na przyszlosc i dla Ciebie, nie wiem czy model spalinowy nie bedzie lepszym wyborem. Wiecej mocy- wiecej zabawy.

Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 12, 2005 3:50 pm 

bierz sava fajne bydło można nim robić i nieczego sie nie boi lub jakąs redukcyjną terenówke np na podwozi cc-01 touarger

Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 12, 2005 5:20 pm 

Kupuj benzyne, są znacznie mniej awaryjne, paliwo jest tańsze. Bierz Carsona Comanche. (mój wymazony model) :)

Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 12, 2005 6:35 pm 

Comanche to potwor!
Widzialem go w akcji i bylem pozytywnie zdziwiony, lecz brakowalo mi skrzyni biegow.

Sprecyzuj jakie modele preferujesz, a my na sile doradzimy Ci ktory jest najlepszy!

Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 12, 2005 6:53 pm 

Może woli elektryczne (jeśli o nie pyta) :?:

Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 12, 2005 7:48 pm 

pogotomrc napisał(a):