Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Śr cze 03, 2026 11:18 pm

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor
PostNapisane: Wt lis 02, 2010 3:50 pm 

Witam. Jestem nowy, więc zacznę od przedstawienia się. Jestem Damian, mam 17 lat, mieszkam w katowicach, i moje zainteresowanie modelami spalinowymi zapoczątkowało youtube xD.
A więc mam kilka pytanie odnośnie kupna i użytkowania modelu spalinowego.

1. chcę sobie kupić model spalinowy "buggy" : http://allegro.pl/off-road-buggy-spalin ... 06889.html , i nie chce modelu który kosztuję ponad 700zł ponieważ jestem początkujący i chcę najpierw nauczyć się obsługiwać modele. Wybrałem go ponieważ jak coś to nie będzie problem z kupnem części.
2. Jest tam silnik 2.5ccm (15CXP) więc dobrze by było lać paliwo z 20% zawartością nitro?? (http://allegro.pl/paliwo-fuel-jets-2-5l ... 33522.html)
3. Nie wiem czy ten sposób docierania silniczka do tego modelu jest prawidłowy : CZ.1 CZ.2 CZ.3, i czy silniczek można docierać w zimę?? ponieważ planuje go kupić gdzieś w grudniu/styczniu.
4. Jakie są tam świece, ponieważ czytałem że po dotarciu silnika powinno zmienić ją na nową.
5. I czy ten model ogólnie spisze się dla początkującego?

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 5:10 pm 

Cześć.
Powiem Tobie, że odradzam tego typu modele 'bez firmy'. Jest to prawdopodobnie nieprzemyslana konstrukcja, która ma słabej jakości części. Ten samochód może Cie tylko zrazić do modelarstwa.
Proponowałbm, abyś dozbierał kase chociaż te 700zł i kupić używany, ale fajny model, dobrej firmy.
Najlepiej docierać silnik, gdy na dworze jest ponad 15'C, docierki w zime bym odradzał.
Co do świec nie pomogę, ponieważ nie znam się na silnikach małolitrarzowych 8)

PostNapisane: Wt lis 02, 2010 5:19 pm