Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Śr maja 22, 2024 1:53 am

Teraz jest Śr maja 22, 2024 1:53 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor
PostNapisane: N lut 13, 2011 5:17 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 8:22 am
Posty: 3628
Lokalizacja: Wrocław
Witajcie

Troche mnie tu nie bylo ale ostatnio znowu zaczalem chorowac na modele :lol: Naszla mnie chec na cos malego i szybkiego z powodu toru, ktory udostepnia we Wroclawiu rc-team.pl. Chce miec zabawke na weekendy, zebym nie musial za duzo czasu powiecac po jezdzeniu jak w przypadku mojej baji. Wybor padl na Scalpela-male, szybcie, proste i tanie w utrzymaniu. I teraz pare pytan glownie do osob ujezdzajacych te male szataniki. Wybaczcie pytania jak od nowiciusza ale jak konczylem zabawe z elektrykami to dopiero akumulatory Ni-Mh wypieraly Ni-Cd wiec niektorych uzytkownikow tego forum jeszcze na swiece nie bylo :lol:
1. Jaka konfiguracje napedu polecacie? Szczotki czy bezszczotki? Zastanawia mnie zestaw EZ-run od Hobbywing.
2. Na jakich akumulatorach jezdzicie? Ni-Mh czy Li-pol? Da sie bez wiekszej przebudowy plyty podwoziowej wpakowac jakies Li-pol?
3. Ile minut z 1 pakietu Ni-Mh i Li-pol wyciagacie z tego modelu?
4. Jest duza roznica w predkosci i maksymalnych czasow z jednego pakietu w przypadku szczotek i bezszczotek?
5. Co od razu polecacie dokupic do tego modelu? Servosaver?
6. Jakich opon uzywacie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 13, 2011 10:18 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn cze 20, 2005 10:11 am
Posty: 2778
Lokalizacja: Pabianice
1. Jeśli tor nieduży to nie ma znaczenia ale jeśli bezszczotka to regulator Hobbywing 18A i silnik w okolicach 7000-8000Kv. Ja mam silnik CS 7500 i jest dobrze zarówno na małym torze jak i dużym
2. Jeżdżę na NiMH 1600mAh.
3. Na zawodach na torze do mikro po biegu 6 minut pakiet był w połowie wyładowany. Na dużym torze gdzie można było ostro dać w palnik wychodziło około 1000mAh.
4. Różnica jest, wszystko na korzyść bezszczotek.
5. Nigdy nie miałem serwo savera i nigdy serwa nie ubiłem. W sumie ten model nie potrzebuje żadnego tuningu. No może T-Bar zmień jeśli masz węglowy.
6. Opony najbardziej miękkie na tył w całości smarowane, na przód najbardziej twarde smarowane w zależności od warunków ale raczej mniej niż więcej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 5:26 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 8:22 am
Posty: 3628
Lokalizacja: Wrocław
Przemek Morawski napisał(a):
jeśli bezszczotka to regulator Hobbywing 18A i silnik w okolicach 7000-8000Kv..
Przemku a jak ten model spisuje sie na bezszczotce ok 5000kv?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lut 16, 2011 5:35 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn cze 20, 2005 10:11 am
Posty: 2778
Lokalizacja: Pabianice
Zapewne podobnie jak na szczotce 300-tce która ma kv w okolicach właśnie 5000. Na nieduży tor na pewno wystarczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest Śr maja 22, 2024 1:53 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL