Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest N maja 19, 2024 4:54 pm

Teraz jest N maja 19, 2024 4:54 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 03, 2005 9:31 am 
Offline

Dołączył(a): Śr paź 22, 2003 9:51 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Warszawa
Tak Ada$, mialem wlasnie na mysli spektrum. Ma niewatpliwie wiele zalet a wielka zaleta jest to ze mozna zastosowac to do aparatury M8 ktora akurat uzywam (wg mnie nie ma lepszej) i nie chce jej zmieniac. Jest tez opcja do R1, EX10, 3PK. Interesujace jest to ze wyposazenie sie w taki bajer kosztuje mniej niz zakup systetyzowanego odbiornika i modulu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 03, 2005 11:33 am 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 22, 2004 8:59 pm
Posty: 2076
Lokalizacja: Jelcz Laskowice
Łukasz Kowalczyk napisał(a):
Wg pewnych zrodel czas reakcji systemu FM dla typowych aparatur samochodowych ktorych aktualnie sie uzywa wynosi od 12 do 18ms. Zrodlo nie podaje czasu reakcji dla HRS ale jesli przyjmiemy ze to jest 70% X 12(minimum) to wyjdzie 8,4ms. A co powiecie na system o czasie reakcji 5,6ms, niewymagajacy fail safe, niewymagajacy kwarcow, obslugujacy w jednym czasie do 79 kanalow, system bezzakloceniowy przy ktorym HRS to przezytek? Kierowcy na swiecie juz przetestowali ten system.


Całkiem nieżle. Słyszałem tylko o tym radiu , ale nie mam żadnych danych. W Tarnowie pogadamy

_________________
Jelcz Mikrus
GG9531784


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 03, 2005 11:50 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 5:23 pm
Posty: 423
Lokalizacja: Białystok Auto: Carson Stormracer AMT: Alfa Romeo 156
Mam pytanie ni pasujące na to forum ale je niestety zadam :
Serwo o jakim uciągu i jakiej prędkości należy stosować w elektrykach???

_________________
Kanał 5 27MHz
27.195
Carson Stormracer CS-4B buggy
http://www.rcpics.net/member/Pawlas
GG: 8450519


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 04, 2005 8:40 am 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 22, 2004 8:59 pm
Posty: 2076
Lokalizacja: Jelcz Laskowice
Z autopsji przestrzegam przed stosowaniem wtyczek multiplexa do zasilania w modelach on-road. W bagusie sprawdziły się , niestety w Serpencie rozłączyły się w 7 minucie finału.
Najlepszym rozwiązaniem nadal pozostają wtyczki do serw.

_________________
Jelcz Mikrus
GG9531784


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 04, 2005 1:38 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt wrz 17, 2004 1:13 pm
Posty: 23
Lokalizacja: bronx Auto: Serpent 710 & 960
Cytuj:
Wg pewnych zrodel czas reakcji systemu FM dla typowych aparatur samochodowych ktorych aktualnie sie uzywa wynosi od 12 do 18ms. Zrodlo nie podaje czasu reakcji dla HRS ale jesli przyjmiemy ze to jest 70% X 12(minimum) to wyjdzie 8,4ms. A co powiecie na system o czasie reakcji 5,6ms, niewymagajacy fail safe, niewymagajacy kwarcow, obslugujacy w jednym czasie do 79 kanalow, system bezzakloceniowy przy ktorym HRS to przezytek? Kierowcy na swiecie juz przetestowali ten system.


Mysle, ze ta wszystkie parametry podawane przez producentow aparatur to jedna wielka komercyjna sciema. "Ramka" czyli impulsy sterujace sa standardowe i od zawsze takie same :) Szybszej reakcji moim zdaniem wypada szukac w szybszych serwach a nie aparaturach.
Osobiscie przechodzac z Futaba 3PK High Response na Futaba 3pk + Spektrum nie zauwazylem zadnej roznicy. (serwa Futaba S9550)
Najbardziej chyba cieszy mnie fakt, ze nie ma juz wiecej potrzeby "rozkladania" anteny oraz nie trzeba juz wiecej dopytywac sie innych o zajete kanaly.
pozdrawiam
max


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 04, 2005 2:04 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 22, 2004 8:59 pm
Posty: 2076
Lokalizacja: Jelcz Laskowice
Masz rację , róznice są niewyczuwalne, chyba że ktoś neurony w mózgu ma bezpośrednio połączone z nadajnikiem :lol:

_________________
Jelcz Mikrus
GG9531784


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 24, 2008 5:03 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2004 11:29 pm
Posty: 524
Lokalizacja: Warszawa
Artur Dzierzęcki napisał(a):
Z autopsji przestrzegam przed stosowaniem wtyczek multiplexa do zasilania w modelach on-road. W bagusie sprawdziły się , niestety w Serpencie rozłączyły się w 7 minucie finału.
Najlepszym rozwiązaniem nadal pozostają wtyczki do serw.


W bagusie tez sie rozłaczaja trzeba zalożyc gumke recepturke tak aby siciskała obydwie końcówki :)

_________________
Brat


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 24, 2008 5:48 pm 
Offline
-=ADA$=-
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 20, 2003 7:51 am
Posty: 3467
Lokalizacja: Bielsko-Biała/ Kraków
a tez odswierze temat :), zaczalem w tym roku testowac male goldy (2mm chyba) i jak narazie jestem strasznie zadowolony, mocno sie trzymaja, a jelsi ktos chce jeszcze wiecej pewnosci, to na kazda polaczona pare (wtyczka i gniazdo) mozna nalozyc kawalek przewodu paliwowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 24, 2008 7:46 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Goldy 2 mm wypróbowane w mikrusach ...

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest N maja 19, 2024 4:54 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL