Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Śr cze 03, 2026 8:56 pm

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor
 Tytuł: CEN CT-5
PostNapisane: N lis 14, 2010 4:56 pm 

Witam.
Jestem zdecydowanie początkującym modelarzem i chciałbym zakupić sobie spalinowy model samochodziku RC.
Oglądałem, przeglądałem i bardzo spodobał mi się tytułowy model lub też Ansmann ARN-1. Co bardziej doświadczeni w fachu koledzy sądzą o tych firmach i o tym modelu?

Liczę na pomoc i fachowe porady a nie jałową gadkę weź to czy może lepiej tamto.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowano Cz lis 18, 2010 10:01 pm przez multi, łącznie edytowano 2 razy

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

PostNapisane: N lis 14, 2010 5:19 pm 

Ok, powiedz tylko czy zastanawiałeś się nad elektrykiem i czy coś o nich wiesz, coś czytałeś itp.
Bo po prostu niektórzy myślą, że elektryk to taki samochodzik na cztery paluszki, pojeździsz nim 10min z prędkością 10km/h i wszystko, za to spalina to już prawdziwy model.
A można powiedzieć, że jest zupełnie odwrotnie, teraz już elektryki zaczynają prześcigać spaliny do do osiągów, coraz więcej ludzi się na nie przesiada.
Nie to, żebym jaja sobie robił, jeżeli tow wiesz to ok, ale sporo ludzi zaczynających z RC którzy wcześniej nie mieli z nim styczność właśnie tak myśli, zresztą sam na początku tak myślałem ;)

PostNapisane: N lis 14, 2010 6:45 pm 

Nie, nie myślę w ten sposób. Oglądałem jakieś mistrzostwa świata i tam właśnie modele el. zasuwały i to strasznie szybko i na prawdę super to wyglądało :)
Mimo wszystko chciałbym spalinę! Bardziej mi przypomina po prostu w charakterystyce jazdy prawdziwy samochód - no i ten dźwięk wydechu :D
A tak na serio to dalej nic nie wiem :)

PostNapisane: N lis 14, 2010 7:10 pm