Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest So paź 04, 2025 7:34 pm

Teraz jest So paź 04, 2025 7:34 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: Śr mar 11, 2009 11:41 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn wrz 24, 2007 12:39 pm
Posty: 386
Lokalizacja: 100lica
Witam tak czytam o co chodzi i czytam jest jedna zasadnicza kwestia ze link do sklepu jest http://www.rcwroblik.pl i mysle ze jak tam zamowisz kakretne rzeczy nie bedzie problemu z wysyłką a druga kwestia jest taka ze jesli główny importer czesci które zamawiasz w tym przypadku firma hpi (http://www.hpi.pl) niema to zeby niewiem jakim cudotworca był p.Maciek Wróblewski i jego pracownicy cudów nie zdziałają jesli hpi ma dostepne a z linku ktory podajesz tam chciałes zrobic zakupy to poco oczerniasz inny sklep mysle ze sklep RC WRÓBLIK moze ponosic odpowiedzialnosc za towar ktory posiada na sklepie a nie za towar który jest na stronie głównego importera. I prosze nie pisac postów typu ze bronie tego sklepu bo jestem w Teamie Rc Wróblik. Widze ze kiedys była nagonka ze wszystko co hpi jest złe a teraz niektórzy próbuja bojkotowac dystrybutorów. Co do obsługi mam inne zdanie sam własciciel zajmuje sie modelarstwem od wielu lat i z powodzeniem startuje w zawodach osoby ktore pomagaja przy prowadzeniu sklepu tez znaja temat modelarstwa.

_________________
R/C WRÓBLIK PROPABLY BEST TEAM IN THE WORLD.
MUGEN SEIKI MBX7 POWERED SH ENGINES.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 11, 2009 11:43 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 12:54 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Kraków , Modele : Team Losi LST2
A Wy juz nie macie sie o co przekomazac ;) :P ? Ja np. tez na zadnym forum nie podpisuje sie imieniem i nazwiskiem, od tego mam swoj nick, to nie urzad skarbowy zebym musial to robic. Nawet jak jakims cudem uda mi sie wystartowac w tym sezonie w zawodach, to jak bede sie ubiegal o status zawodnika na forum to tez bez zmiany nicka. Nie da sie? To wole juz tego statusu nie miec, bo nikt nie bedzie na mnie wymuszal zebym publicznie podawal swoje dane...

EDIT: moja wypowiedz dotyczy poprzedniej strony ;)

_________________
Team Losi LST 2

GG:2247936


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 11, 2009 12:13 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 08, 2008 10:46 am
Posty: 302
Lokalizacja: krakow
po prostu szaleństwo :lol: :lol: :lol:
wyjaśniam nie spodobał mi się ton głosu sprzedawcy i warunki realizacji zamówienia jakie proponował wiec zrezygnowałem z zakupu PROSTE
mam do tego prawo, i nikt też, w żadnym sklepie, nie będzie mnie, o imię i nazwisko pytał, (no chyba że się mylę)
nie daję się podpuszczać sprzedawcy na tekst np: max czas dostawy od 7-14 dni w myślach ROBOCZYCH
oczekuje konkretnej odpowiedzi np:będzie u pana paczka w czwartek 17-tego

EDIT : TYLE Z MOJEJ STRONY NA TEMAT SKLEPÓW W POLSCE

_________________
MUGGY (Hybrid monster truggy) EVO IV


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 11, 2009 12:35 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 30, 2007 5:27 pm
Posty: 1338
Lokalizacja: Raszyn, koło Wawy ;-)
aspires napisał(a):
oczekuje konkretnej odpowiedzi np:będzie u pana paczka w czwartek 17-tego


I wierz mi, ze w RCWróblik to działa.
Towar będzie na "dzień, miesiąc", przykro mi tego co cchesz nie ma, jest w zamówieniu, przypominam się za parę dni
(mówię o drobiazgach, jak dla mnie) i jest, albo sorki, w hpi tego nie ma i nie wiemy kiedy będzie, czy ma być to ciągle zamawiane?

Kiedyś udało mi się kupić coś co w hpi było na stronie a nie było w magazynie, skończyło się na kupieniu innej ośki i odcięciu kawałka
dremelem.

Z mej strony EOT, na 100% więcej się nie wypowiem w tym wątku.

m.a.

_________________
Tylko krowa nie zmienia zdania!
Kalendarz zawodów różnych: http://abram.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 11, 2009 2:45 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn cze 20, 2005 10:11 am
Posty: 2778
Lokalizacja: Pabianice
Michał Abramowicz napisał(a):
ps: moje ip to 127.0.0.1 ;-)


a nick Twój to "localhost" :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz mar 12, 2009 6:01 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 10, 2008 11:47 pm
Posty: 430
Lokalizacja: Sosnowiec
Gieroll napisał(a):
bo pan F. także jak już nie miał argumentów cała rozmową sprowadzał do braku imienia i nazwiska) Zauważ że jak jestem niezadowolony z zakupów w Tesco to idę tam, robię zadymę i nikt nie nie pyta o nazwisko, więc nie wiem dlaczego pytasz o to ty? Jeszcze raz przypominam o ochronie danych osobowych, nikt tu nazwisk podawać nie musi i raczej warto tego nie robić.

Przyznaję dużo racji ma kolega ! :wink:
Zakupy u naszych dystrybutorów to już ostateczność i robię takie jeśli już na prawdę nie mogę czegoś znaleźć szukając za oceanem. Do dnia dzisiejszego nie rozumiem pewnych spraw związanych z wirtualnymi sklepami HPI/LRP z których 75% to tylko witryny internetowe nie mające wiele wspólnego z fizyką a takie niestety nie mogą szybko i sprawnie załatwiać naszych reklamacji i z ręki do ręki przekazać potrzebne części. Z moich obserwacji wynika iż w kwestii reklamacji wadliwych lub niezgodnych towarów jesteśmy 100 LAT ZA MURZYNAMI ! No niestety duże koncerny RC i sklepy za oceanem podchodzą do swojego klienta zupełnie inaczej - robią wszystko żeby był zadowolony i stosują różnego rodzaju sztuczki marketingowe żeby wrócił ponownie. Jeśli ktoś myśli że wymiana uszkodzonego regulatora czy odbiornika kupionego w USA czy Hongkongu to problem jest w błędzie. Dwa razy miałem podobny przypadek i to w jaki sposób zostałem potraktowany sprawiło iż na pewno pozostanę wiernym klientem firmy o której piszę. Zakupiłem 5szt odbiorników FM u Tedda Wiliamsa/USA z czego 1 był uszkodzony o czym poinformowałem mailowo. W odpowiedzi nikt nie żądał odemnie zwracania wadliwego towaru ani dokładnego opisywania usterki ani paragonu/FV ani nazwiska. Otrzymałem list: " bardzo przepraszamy Pana za powstałą sytuację i w tyrbie natychmiastowym wysyłamy kolejną paczkę ze sprawną sztuką + dodatkowo gratis 1 żeby zachęcić Pana do kolejnych zakupów na naszej stronie. Po dwóch tygodniach kolejne dwa odbiorniki były u mnie oczywiście sprawne. Nie wspomnę już nawet o ewentualnych reklamacjach silników nitro u nas w Polsce bo to jest temat rzeka. Moje doświadczenia w tym temacie są narazie niewielkie ale jedno wiem, wymiana silnika z powodu uszkodzenia łożyska ONE-WAY po dwóch tygodniach od zakupu jest u nas dużym problemem, za oceanem już nie ! :wink:

:lol: Mamy kryzys i trzeba się że wogóle coś można gdzieś kupić a to czy będzie sprawne i zgodne z naszymi oczekiwaniami to już inna sprawa. :lol: Ja np. musze się cieszyć że kupując wahacz czy ośkę w sklepie wirtualnym hpi/Sosnowiec nie odbiore jej osobiście na miejscu ponieważ jest wysyłana z centrali w Łodzi kurierem GLS który zawsze ma problem z dostarczeniem jej do mnie. Dlaczego ??? to proste - bo w centrali GLS przy M1 W Czeladzi pracują dziwni ludzie - hołota która nie ma pojęcia o tym że ktoś zapłacił 25zł za to żeby oni dostarczyli mu paczkę pod drzwi a nie żeby musiał wsiadać w samochód i jeździć 10km do ich centrali a tam stać w kolejce po jej odbiór.

_________________
www.rcauto.feen.pl- forum śląskich modelarzy
FG monster 1:5 petrol Zenoach 26cm 2x Savage X all carbon K4,6/STS28
2x HPI RS4 pro2 - drift & racing mode 2x Seiki/Mugen MTX-3 Nova Rossi 12
HB Lightning 2pro EVO Force21 buster HB Lightning Stadium 2pro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz mar 12, 2009 7:47 am 
Offline

Dołączył(a): N mar 13, 2005 5:12 pm
Posty: 2177
Lokalizacja: Piaseczno
Co do GLSu to różne historie słyszałem, ale mnie osobiście jeszcze nie zawiódł.

_________________
Schumacher Cat K2 || Schumacher Coguar KC || Asso RC12R5.2 || Baja 5BSS || Maveric Atom


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz mar 12, 2009 8:40 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn cze 20, 2005 10:11 am
Posty: 2778
Lokalizacja: Pabianice
Jednak nie można generalizować, że WSZYSCY dystrybutorzy w Polsce działają źle. Są tacy co dbają o klienta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz mar 12, 2009 10:36 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt wrz 02, 2005 11:04 pm
Posty: 1359
Lokalizacja: LUBLIN Wiek: 29
Tomasz Świątecki napisał(a):
i sklepy za oceanem podchodzą do swojego klienta zupełnie inaczej - robią wszystko żeby był zadowolony i stosują różnego rodzaju sztuczki marketingowe żeby wrócił ponownie. Jeśli ktoś myśli że wymiana uszkodzonego regulatora czy odbiornika kupionego w USA czy Hongkongu to problem jest w błędzie. Dwa razy miałem podobny przypadek i to w jaki sposób zostałem potraktowany sprawiło iż na pewno pozostanę wiernym klientem firmy o której piszę.


Miałem podobną historię, którą opiszę, może ktoś się nauczy podejścia do klienta. Pod koniec zeszłego roku kupiłem za oceanem, w jednym ze sklepów nowe REVO 2008, przy zakupie nie brałem pod uwagę "marki" sklepu, a jedynie wyszukałem sklep który ten model miał najtaniej. Także, wybór padł na jakiś mały sklepik, większości pewnie nie znany. Revo dotarło do mnie, rozpakowałem, i postawiłem na szafę, na miesiąc czy dwa, po czym postanowiłem przygotować je trochę na sezon 2009. Wtedy zaważyłem , że kolanko filtra powietrza ma wielką dziurę ( ?? ), dodatkowo brakowało zapasowych wkładów do filtra powietrza ( z tego co wiem w brakowało ich w większości zestawów, pomyłka produkcyjna). Problem niby mały, ale pomyślałem napisze do tego sklepu. Także napisałem maila, przedstawiłem sytuację, oczywiście zdawałem sobie sprawę, że w takich pozagranicznych reklamacjach może być problem. Zostałem jednak bardzo mile zaskoczony, gdy pewnego dnia odebrałem paczkę z poczty, w środku zamiast uszkodzonego kolanka był kompletny filtr powietrza, zamiast jednego zapasowego wkładu były trzy. Oczywiście o miłym kontakcie wspominać nie muszę.
Także Panowie dystrybutorzy uczcie się, bo jak widać sporo pieniążków wam ucieka :wink:

_________________
TRAXXAS REVO 3.3 #5308 [ 2008 EDITION ]

Spektrum DX 3.0

AUKCJE : http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1576079


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz mar 12, 2009 12:11 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 12:54 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Kraków , Modele : Team Losi LST2
A to tez sie pochwale ;) . Sklep amainhobbies, kupowalem dla kuzyna do revo sporo tuningu w tym zestaw karbonowy, bodajze uchwyt na baterie itp. (nie pamietam juz). Paczka dotarla, wszystko pieknie, ale patrzymy na te czesci a tam zamiast tego uchwytu jest jakis inny zestaw, niech bedzie ze ten od elektroniki, drozszy niz zamawiany prawie 2x. No ale nie to chcielismy wiec piszemy do sklepu maila. Co dostalem w odpowiedzi? Dlugiego maila z przeprosinami i wysylke czesci ktore mialy byc najszybszym kurierem zagranicznym (byla u mnie w irlandi w 3dni), oczywiscie zwrotu pomylkowo wyslanych czesci nie chcieli.
Jak by to sie wydarzylo w Polsce to mogl bym pomarzyc sobie tylko o takim potraktowaniu...

_________________
Team Losi LST 2

GG:2247936


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt mar 13, 2009 10:35 am 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4190
Lokalizacja: Bożków
Historia kolejna:

Sklep: TOWERHOBBIES - USA
Zamówienie: 1xSAVAGE 21 (w czasach kiedy model wchoził na rynek)
Oczekiwanie na paczkę: 1 miesiąc + 45 dni reklmacyjne (paczka zginęła w POLSCE na cle !! - przed świetami)
Załatwienie reklamacji: wysyłka drugiego modelu, który dotarł w całości do mnie w ciagu 7 dni od wysyłki

A teraz najciekawsze:
2 dni po otrzymaniu paczki reklamacyjnej - znalazła sie zguba : pierwszy SAVAGE (zaginiety na cle)
Żeby byc uczciwym napisałem e-mail i przedstawiłem cała sytuację.

Odpowiedź mnie zaskoczyła, a brzmiała mniej więcej tak:

Prosze zatrzymać oba modele - koszt zawartości paczki nr 1 pokryło ubezpieczenie.

Sytuacja taka jest ekstremalna. Nie ma co żądać od krajowych dystrybutorów takich gestów (ze zrozumiałych przyczyn)



Dla zrównoważenia podam inny przykład:

Swego czasu był sklep w niemczech handlujący płytami carbonowymi. Zamawiało się towar, przysyłali z fakturką w środku i dopiero potem płaciło sie kasę na ich konto.
Wszystko działało pieknie i ładnie do czasu jak zaczęli robić w tym sklepie zakupy "uczciwi" polacy :(
Sklep popłynął na zrealizowanych a nie zapłaconych transakcjach i skończyły sie fajne czasy :(

Piszę to aby dać pod rozwagę w jakim sklepie sie kupuje, tz. jak działają przekierowania skłądania zamówień.
W przypadku linka do HPI z RC-AUTO - kontakt e-mailowy dotyczący zamówienia jest ze mną a ja wyjaśniam wszelkie reklamacji i opóźnienia i informuję o tym końcowego Klienta. Chyba że Klient jest niecierpliwy i dzwoni bezpośrednio do centrali w Łodzi.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt mar 13, 2009 11:43 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt wrz 02, 2005 11:04 pm
Posty: 1359
Lokalizacja: LUBLIN Wiek: 29
Marek Kusiakiewicz napisał(a):

Prosze zatrzymać oba modele - koszt zawartości paczki nr 1 pokryło ubezpieczenie.




Piękna sprawa :wink:

_________________
TRAXXAS REVO 3.3 #5308 [ 2008 EDITION ]

Spektrum DX 3.0

AUKCJE : http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=1576079


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest So paź 04, 2025 7:34 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL