Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz maja 02, 2024 8:11 pm

Teraz jest Cz maja 02, 2024 8:11 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Czy jestes za wprowadzeniem w klasie MT ponizszych przepisow opartych na przepisach ROAR?
TAK 77%  77%  [ 41 ]
NIE 23%  23%  [ 12 ]
Liczba głosów : 53
Autor
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 24, 2006 10:51 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 09, 2005 6:56 am
Posty: 4091
Lokalizacja: W-wa
a co do przepisów

obecny MT standart wydaje mi się niewłaściwy
Standart to powinien być standart czyli model z pudełka, co najwyżej części przewidziane przez producenta jako wyposażenie seryjne, w tym opony, silniki. (nie dotyczy elektroniki poza układami wspomagającymi sterowność)
Open to częsci opcjonalne plus własne przeróbki, wyczynowe koła, lepsze silniki. Ogólnie częsci w znaczny sposób poprawiające osiągi modelu.
Truggy to modele płaskopodłogowe hell, jammin, multilator itp
Ograniczenia od góry, znaczy model z wyższej klasy ne moze startować w klasie niższej, znaczy model standart może startowac w openie itp

co do kontroli to widać jaki kto ma silnik, jakie koła, jakie amory, jaką ramę więc nie powinno być problemów
Myślę, że sędzie nie musi sie uczyć specyfikacji szczegółowej, jesteśmy dorośli i gramy fair play. Każdy chyba może pozwolić sobie na odrobinę uczciwości.

_________________
Pozdrawiam
Tomek
RC emeryt; obecnie broń palna dużego kalibru.


Ostatnio edytowano Cz paź 26, 2006 1:21 pm przez Tomasz Ostrowski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt paź 24, 2006 2:53 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2004 6:25 pm
Posty: 2253
Lokalizacja: Białystok Model: HPI Hellfire SS
ja bym tylko chciał żeby w openie dopuszczono bardzo mocno przerobione Monstery. Byłyby idealne do podjęcia jakiejś konkurencji w stosunku do truggy. Jakoże posiadam model z silnikiem .32 i myślę o jakimś starcie w przyszłym roku, chciałbym żeby w openie dopuszczono jednak takie silniki.

_________________
PUSTY GARAŻ :(
GG: 2780008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 26, 2006 12:50 pm 
Offline

Dołączył(a): So kwi 16, 2005 8:27 pm
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa
Panie Wojtku a co wtedy z posiadaczami słabszych silników?

_________________
Tworzy się... już niedługo ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 26, 2006 1:23 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2004 6:25 pm
Posty: 2253
Lokalizacja: Białystok Model: HPI Hellfire SS
Dla właścicieli modeli ze słabszymi, a raczej mniejszymi (LRP jest mneisjzy a wcale nie słabszy :D), silnikami byłby monster truck standard... a dla osób z silnikami .30< monster truck open. W openie możnaby wówczas powalczyć z truggy, co stawia monstery na lekko spalonej pozycji, ale i tak o wszystkim decydują umiejętności, i dobrze przygotowany sprzęt. Poprostu chodzi mi o to by umożliwić starty osobom, które zakupiły do mosnterów silniki .30< jak też tym co np. zakupili OFNĘ Mutilator. Poprostu standardy się zmieniają i przepisy też powinny. Skoro Wychodzi model RTR z silnikiem .32 to powinna się dla niego znaleźć klasa, biorac pod uwagę, że ofna mutilator może być ciekawym konkurentem dla hellfire, jammina czy lighteninga... itp.

_________________
PUSTY GARAŻ :(
GG: 2780008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 26, 2006 2:00 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lis 05, 2004 10:06 pm
Posty: 2469
Lokalizacja: Wa-Wa Auto: Xray m18 i TLT-1 Trial
Maciek2121 napisał(a):
Panie Wojtku a co wtedy z posiadaczami słabszych silników?

open to open :))))

_________________
SPRZEDAM M18T/MT rtr. Na bezszczotce!
Info na Maila Kruszu@gmail.com <- rzadko bywam na forum, więc wolno odpisuję na PW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 26, 2006 4:06 pm 
Offline

Dołączył(a): So lis 20, 2004 9:40 pm
Posty: 186
Lokalizacja: warszawa
A co wy na to ?
RTR - czyli modele z pudla + wymienione konkretnie przeróbki.
Tuning - Czyli Modele podrasowane z ograniczeniem wielkości silnika
Open - czyli open, bez ograniczeń

_________________
gg: 2063840
mail: mateusz@olejnik.pl

HPI Baja 5b SS
sprzedam serwo: sanva erg-vz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 26, 2006 7:54 pm 
Offline

Dołączył(a): N paź 10, 2004 9:49 pm
Posty: 201
Lokalizacja: Warszawa
Myślę, że przeceniacie wartość silnika w zawodach.
1. Moc silnika należy przenieść przez cały układ napędowy który ma ograniczoną wytrzymałość.
2. Duży silnik zwykle ma duże zużycie paliwa czyli częściej trzeba tankować.
Moim zdaniem dobremu kierowcy wystarczyłby silnik standardowy. W przypadku Savage bardzo dobrym silnikiem był (jest) s.25. I pewnie nie zmieniłby się układ w klasyfikacji nawet gdyby były silniki .32 w klasie IC8-MT

Natomiast jestem przeciwny tworzeniu nowych klas podobnych do istniejących.
Już w tej chwili wracamy z zawodów w niedziele koło północy i to mimo, iż finały zaczynają się w sobotę wieczorem. Jeśli stworzymy nowe ten czas się wydłuży. Kolejna sprawa to szukanie szansy w kilku klasach na tym samym podwoziu. Czyli pozbawianie innych zawodników serwisu i czasu jazdy.

Oczywiście mówię cały czas o zawodach rangi Mistrzostw Polski.
Podziały mogły by się sprawdzić w zawodach regionalnych, wojewódzkich ewentualnie Challenge czy Grand Prix.

_________________
rcBziom <- Spotkania, filmy, zdjecia, artykuly, wyniki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 26, 2006 8:34 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 6:05 pm
Posty: 552
Piotr Augustynowicz napisał(a):
Natomiast jestem przeciwny tworzeniu nowych klas podobnych do istniejących.
Już w tej chwili wracamy z zawodów w niedziele koło północy i to mimo, iż finały zaczynają się w sobotę wieczorem. Jeśli stworzymy nowe ten czas się wydłuży. Kolejna sprawa to szukanie szansy w kilku klasach na tym samym podwoziu. Czyli pozbawianie innych zawodników serwisu i czasu jazdy.


Całkowicie się z Tobą zgadzam Piotrze. Nowe klasy są zupełnie niepotrzebne w EMP. Trzeba się dostosować do istniejących przepisów i koniec.

Silnik o większej pojemności nic nie daje, liczy się zupełnie coś innego.

_________________

Team FortaSport


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 26, 2006 8:49 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 06, 2004 3:47 pm
Posty: 756
Lokalizacja: Wrocław
Zawody rangi Mistrzostw Polski jest to profesjonalna częś modelarstwa. I tak to powinno wyglądac - profesjonalnie. Tworzenie nowych klas dla ludzi, którzy nie radzą sobie w klasach obecnych jest bezceleowe i zabierze tylko tym czas co np. myślą o startach miedzynarodowych. Klasy powinny byc efrowskie lub wzorowane na roar i tylko wtedy to ma sens. A wlasnie przyklad kolegi Klimczaka pokazuje ze wystarczy potrafic, a nie miec kupe fantow w modelu, zeby wygrywac. Powinno sie zakazac uzywania zyroskopow jak to mialo miejsce w tym roku, mysle ze jest to przeoczenie ze strony sedziow, ze tego nie umiescili w przepisach i aneksach. Przepisy tak powinny byc pomodyfikowane, zeby mogly startowac modele z pudla, bo nimi rowniez da sie wygrywac, na co jest wiele przykladow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 6:45 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 15, 2005 12:13 pm
Posty: 937
Lokalizacja: Szczecin
Jakub Mazur napisał(a):
Zawody rangi Mistrzostw Polski jest to profesjonalna częś modelarstwa. I tak to powinno wyglądac - profesjonalnie. Tworzenie nowych klas dla ludzi, którzy nie radzą sobie w klasach obecnych jest bezceleowe i zabierze tylko tym czas co np. myślą o startach miedzynarodowych. Klasy powinny byc efrowskie lub wzorowane na roar i tylko wtedy to ma sens. A wlasnie przyklad kolegi Klimczaka pokazuje ze wystarczy potrafic, a nie miec kupe fantow w modelu, zeby wygrywac. Powinno sie zakazac uzywania zyroskopow jak to mialo miejsce w tym roku, mysle ze jest to przeoczenie ze strony sedziow, ze tego nie umiescili w przepisach i aneksach. Przepisy tak powinny byc pomodyfikowane, zeby mogly startowac modele z pudla, bo nimi rowniez da sie wygrywac, na co jest wiele przykladow.


Wystarczy kupić ten model http://www.rcworld.pl/shop/index.php?pr ... od_id=1061
Zmienić w nim koła i walczyć nawet o najwyższe lokaty. Do niego nie potrzeba wypasionego tuningu, jak w przypadku Savage. I jak widać cena Raptorka + plus koła Pro-line będzie i tak niższa od ceny najtańszych Savagów.

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 7:50 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz gru 01, 2005 11:00 am
Posty: 1073
Lokalizacja: Wa-wa
Marek Byrczak napisał(a):
Wystarczy kupić ten model http://www.rcworld.pl/shop/index.php?pr ... od_id=1061
Zmienić w nim koła i walczyć nawet o najwyższe lokaty. Do niego nie potrzeba wypasionego tuningu, jak w przypadku Savage. I jak widać cena Raptorka + plus koła Pro-line będzie i tak niższa od ceny najtańszych Savagów.


zbiornik ma niewymiarowy... i jesli wlasciciel nie zmieni na przepisowy to jest dobry argument do oprotestowania...

bedziesz ryzykowal na MP??

pozdrawiam

_________________
Błażej Gr4N4c1K Zagozda - GTR Team
Stajnia:
Conrad Promotion II 25 - prezent od żony
Savage 3.5 Custom - prawie nówka
Missiler 2WD - elektryk mojej córki
GG: 1664122


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 8:52 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 06, 2004 3:47 pm
Posty: 756
Lokalizacja: Wrocław
Gr4N4c1K napisał(a):

zbiornik ma niewymiarowy... i jesli wlasciciel nie zmieni na przepisowy to jest dobry argument do oprotestowania...

bedziesz ryzykowal na MP??

pozdrawiam



Zbironik można zamontować z innego modelu lub ograniczyc pojemosc tego standardowego, ja startowalem tym modelm w zawodach i mialem zbiornik 170 ml.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 1:39 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr gru 29, 2004 12:00 pm
Posty: 1726
Lokalizacja: Szczecin
Ja tez startowałem tym modelem na zawodach, zmnieniłem koła na Panther z felami proline, załozyłem bak od sava i jazda ( bak wchodzi bez przeróbekl wystarczy lekko nagiąc patyczki od oryginalnego.)

_________________
Panicz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 2:50 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2004 6:25 pm
Posty: 2253
Lokalizacja: Białystok Model: HPI Hellfire SS
Marek Byrczak napisał(a):
Wystarczy kupić ten model http://www.rcworld.pl/shop/index.php?pr ... od_id=1061
Zmienić w nim koła i walczyć nawet o najwyższe lokaty. Do niego nie potrzeba wypasionego tuningu, jak w przypadku Savage. I jak widać cena Raptorka + plus koła Pro-line będzie i tak niższa od ceny najtańszych Savagów.


Sugerujesz, że bez tuningu savage nie jest groźnym konkurentem... dziwne... To, że są droższe każdy wie, ale jakość ma swoją cenę. Zawody to już profesjonalna sprawa, więc koszty schodzą tu na dlaszy plan, każdy model zawodniczy kosztuje fortunę. Ale szczerze wątpię, by standardowy raptor miał jakieś szanse z savage 4.6 SS. Przyznaję, Raptora nei widziałem na oczy... ale oglądałem filmy z tym modelem i w porównaniu z savage 4.6 to mocno odstaje na niekorzyść Raptora.
Modele są ogólnie podobne w konstrukcji a to, że konstruktorom OFNY udało się zrobić podobny model i o wiele tańszy to tylko chwała im za to.

_________________
PUSTY GARAŻ :(
GG: 2780008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 2:59 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lis 27, 2003 12:53 pm
Posty: 4236
Lokalizacja: Kraków
Wojtek Sadowski napisał(a):

Sugerujesz, że bez tuningu savage nie jest groźnym konkurentem... dziwne... To, że są droższe każdy wie, ale jakość ma swoją cenę. Zawody to już profesjonalna sprawa, więc koszty schodzą tu na dlaszy plan, każdy model zawodniczy kosztuje fortunę. Ale szczerze wątpię, by standardowy raptor miał jakieś szanse z savage 4.6 SS. Przyznaję, Raptora nei widziałem na oczy... ale oglądałem filmy z tym modelem i w porównaniu z savage 4.6 to mocno odstaje na niekorzyść Raptora.
Modele są ogólnie podobne w konstrukcji a to, że konstruktorom OFNY udało się zrobić podobny model i o wiele tańszy to tylko chwała im za to.


chyba sie muszisz nieco doszkolic jakiej firmy jest Raptor bo napewno nie jest to OFNA :mrgreen: Przyjedz na zawody a sie przekonasz ze nie tylko model sie liczy ale zawodnik..a modele ktore sa w czołówce wymgaja wiele wkładu własnego jak i finansowego...Nie oceniaj modelu którego nie widziałeś..koniec OT

_________________
Pozdrawiam
AE TEAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Teraz jest Cz maja 02, 2024 8:11 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL